Saturday, August 11, 2007

 

شاهنامه پژوهي در شبكه ي جهاني: گزارش ٢٦ اُمين و فراخوان ِ ٢٧ آُمين نشست - پيوست ِ دو آگاهي نامه ي پيشين



نمايي از اُپراي ِ عروسكي ي ِ رستم و سهراب


يادداشت ويراستار

شنبه ٢٠ امرداد ١٣٨٦


بيست و ششمين نشسشت ِ شاهنامه پژوهي در شبكه ي جهاني (آغاز ِ دومين سال ِ اين كوشش ِ ادبي و فرهنگي) شب گذشته پس از درنگي ناخواسته و چندماهه، برگزارگرديد.

گزارش ِ زير، فراگير ِ متن ِ ضبط شده ي نشست ٢٦ اُم و فراخوان ِ نشست ِ ٢٧ آُم، همراه با متن ِ ضبط شده ي بخش يكم ِ داستان ِ رستم، نوشته ي آقاي هوشنگ بافكر با صداي خود او (ارمغان ِ ارزنده ي سفر ِ گيتي بانو مهدوي به ميهن)، امروز از دفتر كتابخانه ي گويا به اين دفتر رسيد كه با سپاسگزاري از بانو مهدوي، سرپرست دلْ سوز ِ كتابخانه و اين نشستها، براي آگاهي ي خوانند گان گرامي و دوستداران ايران و شاهنامه، در اين جا مي آورم:

بیست و ششمين نشست شاهنامه پژوهي در شبكۀ جهاني در تاریخ جمعه، نوزدهم امرداد هزاروسیصدوهشتادو شش برابر با دهم آگوست دو هزار و هفت در تارنماي كتابخانۀ گويا برگزار گردیدمتنِ ضبط شدۀ گفت و شنودهاي نشست بیست و ششم را مي توانيد در اينجا بشنوید.
بیست وهفتمين نشست شاهنامه پژوهي در شبكۀ جهاني را در تاریخ جمعه، دوم شهریور هزارو سیصدوهشتاد و شش برابر با بیست وچهارم ماه اوت دو هزار و هفت از ساعت هشت و سی دقیقه شب به وقت سیدنی، برابر با دو پس از نیمروز به وقت ایران آغاز می کنیم. در این نشست بخش منوچهر مورد بحث خواهد بود. برای شرکت در این نشستها، هیچ گونه محدودیّتی وجود ندارد. به امید دیدار شما عزیزان در اتاق شاهنامه پژوهی. گ. م.


از آن جایی که دست يابي به پالتاک در ایران با دشواری روبروست، نشستهای بعدی را با استفاده از برنامۀ اینسپیک برگزار خواهیم کرد.

اینسپیک رااز اینجا دانلود کنید.

برای ایجاد نام کاربَر، لطفآ بخش راهنمای
Register a Nickname
را در اینجا ببینید
عکس ها از: اپراي رستم وسهراب

* * *
شاهنامۀ فردوسی در کتابخانه ي گویا

فهرست نام نویسندگان و شعرا در کتابخانه ي گویا

فهرست نام آثار موجود در کتابخانه ي گویا

نشاني ي كتابخانه ي گويا در شبكه ي جهاني:
http://www.ketabkhaneyegooya.blogspot.com/



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?