Wednesday, April 26, 2006

 

325. ايران، هيروشيمايي ديگر؟! : كارزار جهاني براي بازداري ي آمريكا از تازش اتمي به ايران



چو ايران بر لب ِ يك پرتگاه است
"اگر خاموش بنشيني، گناه است!"


دوستان! عزيزان!

باوركنيد اين حرف بازي نيست؛ شوخي نيست! پاي ِ بود و نبود يك ملّت در ميان است! ملّتي دردمند و رنجور از بيداد ِ "خودي!" و تازش ِ بيگانه در تمام ِ تاريخ ِ هزاران ساله ي خونبارش! ملّتي كه همه ي دردها و زخم ها را بر كالبد ِ پيوسته تازيانه خورده اش برتافته و خود را نيمه جان تا بدين غايت رسانده است!
ِ امّا آزمون سياه و بنياد براندازي كه اكنون در برابر اين ملّت رُخ مي نمايد، با هيچ يك از آزموده هاي پيشين وي همانندي ندارد. كيست كه هيروشيما و ناكازاكي را با آن ابر ِ هول و مرگ بر فراز ِ آنها و كشتار هزاران هزار انسان بيگناه به ياد نياورد؟
http://www.gandhitoday.org/hiroshima.html
و امروز چگونه مي توان بازآمد ِ همان فاجعه را با قدرت انفجاري دهها بار بيشتر(نگا. بيان نامه ي دانشمندان فيزيكدان آمريكا در اين زمينه) در ايران ِ بي پناه در ذهن تصويربخشيد؟!
بانگ ِ نيماي دردمند، اكنون رساتر از هر زمان به گوش مي رسد:
"خانه ام ابري ست!
يكسره روي ِ زمين ابري ست با آن!"
و فعان و نفرين ِ بهار ِ دل و جان سوخته است كه در اندرون ِ خسته ي هر آدمي زادي مي پيچد:
"فغان ز جُغد ِ جنگ و مُرغْواي ِ او/ كه تا ابد بريده باد ناي ِ او!"
*
در اين هنگامه ي هول و درهراس از طرح هاي شوم و سياه آزمندان ِ جهانخوار و جنگ افروزان ِ نابكار، وجدان هاي بيدار ِ آدمي خويان، كارزاري بزرگ را در برابر مرگ انديشي ي ِ آدمي رويان تدارك ديده اند
http://www.cafepress.com/buy/iran/-/pv_design_details/pg_2/id_12129373/opt_/
و مي كوشند تا آن را به هر وسيله كه باشد و تا هر اندازه اي كه امكان يابند، گسترش دهند و پيش از ديرشدن و گذشتن ِ كار از كار، به ميليونها انسان در سراسر جهان هشداردهند و آنان را به ايستادگي در برابر توطئه هاي شوم ِ جنگبارگان فراخوانند و دست ِ تباهكاران را از سرنوشت آدميان كوتاه گردانند. چُنين باد!

دوستان ِ ارجمند! ياران و همدلان ِ گرامي!
يك دل و يك جان به اين كارزار ِ بزرگ بپيونديم و از هيچ كوشش و كُنِشي غفلت نورزيم. امروز خاموش نشستن گناهي بزرگ است و بر هيچ كس بخشودني نيست. از هر امكاني كه در اختيار داريم، بهره بگيريم و همگان را براي پيوستن بدين كاروان آشتي جويي و آدمي خويي فراخوانيم.



خبر را با هر وسيله و رسانه اي كه داريم در هرجا كه كسي را مي شناسيم پخش كنيم و از هركس بخواهيم كه همين كار را تكراركند.
به همه ي ديوانگان ِ زر و زور و برپاكنندگان معركه ي جنگ و جنون و خون، به همه ي ستيزه جويان و آتش بياران ِ بدشگون هشدار بدهيم و آنان را از عرصه ي تاريخ برانيم. بانگ ِ هُشدار و دل واپسي ي فردوسي ي بزرگ را هرچه رساتركنيم و بلند برخوانيم :
"ستيزه به جايي رسانَد سخن/ كه ويران كند خانمان كهن!"

پنجشنبه هفتم ارديبهشت ماه 1385
بيست و هفتم آوريل 2006



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?