Friday, October 10, 2008

 

فراخواني فوري و مهمّ - پيوستي ديگر بر درآمد ِ ٤: ١٨، زيرْ بخش ١






يادداشت چهارم ويراستار


شامگاه ِ جمعه نوزدهم مهرماه ١٣٨٧ خورشيدي
(١٠اكتبر ٢٠٠٨)


در پي ِ نشر ِ يادداشت پيشين (پيوستي بر درآمد ِ ٤: ١٨، زيرْ بخش ١)، شامگاه امروز به زمان ِ خاور ِ استراليا، فراخواني براي يك همايش ِ اعتراضي به تباهكاري ِ احداث كنندگان راه آهن ِ شهري ي اصفهان در محور چهارباغ و سي و سه پل در روز شنبه ٢٠ مهر (فردا) به اين دفتر رسيد كه بر پايه ي خويشْ كاري ي ملّي و فرهنگي ام، بي درنگ به نشر ِ آن در اين تارنما مي پردازم و از همين غربتگاه دور كه "شهربند" ِ آنم، از فراسوي ِ هفت دريا، دوستداران ايران و تاريخ و فرهنگ آن، همشهريان و هم ميهنان و همه ياران و دوستان و خوانندگان ارجمندِ اين صفحه را به حضور و شركت در تجمّع ِ فردا و برآوردن ِ هرچه رساتر ِ بانگ حق جويي و دادخواهي و نيز امضاي دادخواستْ نامه اي كه نشاني اش در دنباله ي اين يادداشت خواهد آمد، فرامي خوانم.




مدرسه و مسجد چهارباغ
گوهر ِ ارزشمند ِ فرهنگي و هنري
كه مي خواهند با احداث ِ گذرگاه ِ قطار در كنار ِ آن
در هنگام ِ عبور ِ هر قطاري، لرزشي برابر با زمينْ لرزه اي با شدّت ٤ درجه ي ريشتر
بر آن واردآورند و به تباهي اش بكشانند!



از دوستاني كه اين يادداشت و متن ِ فراخوان را در اين صفحه مي خوانند، خواهش مي كنم در فاصله ي شامگاه امروز به زمان ايران تا بامداد ِ فردا به هر وسيله اي كه مي توانند (سفارش ِ حضوري، تلفن، پيام گذاري روي پيام گير و فرستادن رايانْ پيام) شمار هرچه بيشتري از دوستان و آشنايان خود را به حضور در اجتماع فردا دعوت و تشويق بفرمايند.


* * *
تلاش برای نجات میراث فرهگی اصفهان


اطلاعیه تجمع اعتراض آمیز



تجمع اعتراض آمیز دوستداران میراث فرهنگی نسبت به عبور مسیر مترو از بافت تاریخی اصفهان و خیابان چهار باغ عباسی برگزار می شود.


خواهشمند است با تمام توان به کلیه افرادی که می شناسید اطلاع دهید تا دراین تجمع شرکت نمایند. شنبه بيستم مهرماه ۱۳۸۷ ساعت ۹:۰۰ بامداد مقابل دبیر خانه شورای اسلامی شهر اصفهان واقع در ابتدای خیابان چهار باغ بالا ساختمان باقی مانده از تخریب کارخانه‌هاي قدیم چهار باغ.


http://sasanian.blogfa.com/post-350.aspx


http://www.esfmetro.blogfa.com/


خاستگاه: رايانْ پيامي از محسن قاسمي شاد - تهران



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?