Saturday, March 03, 2007

 

2: 269. آمريكايي ها و ايراني ها همْ دل و همْ زبان به جنگْ افروزان «نه!» مي گويند





ايرانيان و آمريكاييان به جنگ نه مي گويند.


.IRANIANS & AMERICANS SAY NO TO WAR



يادداشت ويراستار



هراندازه كه طرح و توطئه هاي سياست بازان جنگباره و كارگزار ِ آزمندان ِ جهانخوار آشكارتر و خطر تازش ِ نيروهاي نظامي ي آمريكا و همدستانش به ايران نزديك تر و پررنگ تر مي شود، نيك انديشان و چاره جويان و آينده نگران ايراني و آمريكا نيز در همكاري هاي تنگاتنگ با يكديكر، بيشتر مي كوشند تا به هر وسيله ي ممكن، راه را بر سيلاب بنيادْ برانداز فاجعه اي انساني و زيستْ محيطي ببندند و نگذارند كه كار به نقطه اي بي بازگشت و چاره ناپذير برسد و ايران و منطقه ي خاورميانه و بر اثر ِ آن، همه ي جهان در كابوسي هولناك فرورود.
امروز آگاهي رسيد كه در كوشش و تدارك ِ انساني ي گروههايي از ايرانيان و آمريكاييان، رسانه اي گسترده و



پرتوان در شبكه ي جهاني بنيادگذاشته شده است با عنوان ِ :
!ENOUGH FEAR
هراس انگيزي را بس كنيد!


نشاني ي اين رسانه، چنين است:
http://www.enoughfear.org/
* * *
در اين رسانه، مي توان طيف گسترده اي از گزارشها، آگاهي نامه ها، گفتارها، گفت و شنودها و بررسي ها و تحليل هاي صاحب نظران جهاني را در فرآيند پايان بخشي به هياهو و غوغاي تحريك آميز جنگبارگان و پيش گيري از جنگ و فاجعه خواند و به دشواري و پيچيدگي ي وضع كنوني بيشتر پي برد و بر كوشش و كنش به منظور پايان بخشيدن بدين دلهره و اضطراب جانكاه افزود. انبوهي از تصويرهاي گويا و ديدني كه فرآيند ِ مبارزه ي جهاني با جنگ افروزي و تباهكاري را به نمايش مي گذارند، نيز بر سودمندي ي اين رسانه مي افزايند. (از مجيد نفيسي براي فرستادن ِ نشاني ي اين رسانه به دفتر من، سپاسگزارم.)
* * *

نگارنده ي اين يادداشت، همه ي خوانندگان ارجمند را فرامي خواند تا بي درنگ، نشاني ي اين رسانه را به هركس كه مي شناسند، برسانند و به هرچه فراگيرتر و اثربخش تر شدن ِ كوششهاي آشتي جويانه و جنگ نكوهانه ي جهاني ياري كنند.
امروز بزرگترين خويشكاري ي هر انسان نيك انديش و نيك گفتار و نيك كردار و آزاده اي اين است كه دمي از كوشش در راستاي بازداري ي جنگ افروزان از فاجعه آفريني، باز نايستد و آرام و قرار نشناسد. امروز هنگامه اي است كه ميليونها دست ِ انساني بايد در هم گره بخورند و يك دست شوند و آن يك دست ِ عظيم و پرتوان بر سينه ي تباهكاران گذاشته شود و آنان را تا زباله دان تاريخ، واپس براند! چُنين باد!

Posted by Picasa




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?